Blog

„Marka Agenta” Łukasza Kruszewskiego – niezbędnik doradcy nieruchomości

Podążając za zmianami na rynku nieruchomości i dbając o rozwój warto pogłębiać swoją wiedzę. Alternatywą dla szkoleń i ciekawych prelekcji są wartościowe poradniki. Pozycją książkową, która powinna być bliska każdemu doradcy nieruchomości i wartą naszej uwagi jest wspomniana „Marka Agenta”.

„Marka Agenta” Łukasza Kruszewskiego

to niezbędnik dla każdego, komu branża nieruchomości nie jest obca. Mimo, że premiera książki była ponad rok temu jej wartość jest wciaż aktualna, przydatna i inspirująca. Dzięki tej książce poznasz odpowiedzi na pytania:

– jak ważny jest brand marki w budowaniu wizerunku branży nieruchomości?

– jaką rolę odgrywają dobre praktyki komunikacji i dlaczego siła woli do zmiany musi być konsekwentna?

– jak istotna jest wizja i misja marki osobistej, aktywne działanie i gotowość na to, co może nas spotkać?

– jakich grzechów w obsłudze klienta nie popełniać oraz jaką siłę może mieć networking?

My już to wiemy, jak również to, że..

Budowanie wizerunku to nie jest łatwa sprawa

Pozyskujemy klientów, nawiązujemy współpracę w zakresie kupna – sprzedaży czy wynajmu nieruchomości i odbywamy mnóstwo rozmów. Biura nieruchomości oczywiście starają się podołać zadaniu budowania wizerunku najlepiej jak potrafią. Jednak jest to o tyle trudne, że nasz klient często realizuje tylko „jednorazową” transakcję. Dzieje się tak – z tej prostej przyczyny – że nieruchomości nie są dobrem powszechnym i nie kupujemy ich codziennie. Pomyślmy, jak często kupujemy mieszkanie czy działkę? Raz? Dwa? Trzy razy w ciągu życia? Częstotliwość ponownych transakcji kupna – sprzedaży nieruchomości bywa ograniczona, aczkolwiek sporadycznie ma miejsce. Dlatego tak ważne jest..

Pierwsze wrażenie doradcy nieruchomości

Jest ono kluczowe. Każdego zainteresowanego współpracą klienta, który zgłasza się do Biura Nieruchomści Sverum traktujemy poważnie, z szacunkiem i tak, jak sami chcielibyśmy być traktowani. Stawiamy się na miejcu osoby zainteresowanej kupnem nieruchomości i podejmujemy czynności, które pozwolą na trafne zaspokojenie jej konsumenckich potrzeb. To jakie nasz odbiorca zapamięta emocje, wrażenia i doświadczenia po relacji z nami wpływa na pozytywne rekomendacje i polecenia naszego biura kolejnym osobom. Zdajemy sobie sprawę, że..

potencjał drzemie w pozytywnych rekomendacjach naszych klientów

Klient zadowolony posiada również swoją sieć kontaktów i całkiem możliwe, że zarekomenduje nas w razie potrzeby skorzystania z biura nieruchomości przez kogoś spośród grona jego znajomych. Komunikacja musi być skuteczna i uczciwa. Spotkania punktualne, a przekazywane informacje rzetelne. Innej opcji nie ma. Taka „czysta” relacja pomaga trafnie zaspokoić potrzeby klienta, znaleźć dla niego wymarzoną nieruchomość lub pomóc sprzedać mieszkanie. Wiąże się to z osiągnięciem wspólnego celu.

Budowanie marki własnej biura nieruchomości

nie jest tylko narzędziem do promocji wizerunku. Markę osobistą buduje każdy pracownik Biura Sverum Częstochowa. Stanowi ją wszystko to co jest powiązane z daną osobą. Postawa, zachowanie, wizerunek, to jak ją poznajemy i jak ona poznaje nas, poziom relacji jaki reprezentuje sobą. Można rzec, że po prostu chodzi tutaj o całokształt osoby. Lojalność, reputacja i pozytywne opinie mają tutaj znaczenie. Każdy z nas robi to w czym jest najlepszy. Robienie właściwych rzeczy we właściwym czasie może zwiększyć satysfakcję i dać spełnienie zawodowe, że to czym się zajmujemy jest trafnym wyborem.

Każdy musi dbać o sowją własną markę

Warto zaznaczyć, że „Marka Agenta” Łukasza Kruszewskiego jest pozycją godną uwagi nie tylko dla ludzi, którym dziedzina nieruchomości jest bliska. Sięgnać po nią może śmiało każdy, kto chciałby zbudować silną markę. Bez znaczenia czy jest managerem, doradcą, specjalistą marketingu czy dopiero wschodzącym przedsiębiorcą.

Sezon urlopowy trwa w pełni. Życzymy, aby był owocny w piękną pogodę, przyjemne chwile, ciekawe przygody oraz aby pośród udanego wypoczynku znalazł się czas na ciekawą książkę.