Zbudujmy coś razem!
Nieruchomości bez ludzi to jedynie pusta przestrzeń. To ludzie nadają im sens, charakter i “duszę”. W Sverum zawsze o tym pamiętamy. To właśnie na relacjach budujemy nasz sukces i zaufanie klientów.
Jeśli jesteś otwarty na ludzi, masz doświadczenie w branży nieruchomości i chcesz dołączyć do najprężniej rozwijającej się sieci nieruchomości w południowej Polsce, to zapraszamy do współpracy! Zobacz jak pomagamy naszym klientom każdego dnia!
Pracując w Sverum możesz liczyć na
Szkolenia i dostęp do wiedzy
Branża nieruchomości ciągle się zmienia i rozwija. W Sverum nieustannie uczysz się czegoś nowego.
Wsparcie zespołu
U nas możesz liczyć na swoich kolegów i koleżanki z pracy. W pracy i poza nią trzymamy się razem!
Work life balance
W Sverum szanujemy czas naszych pracowników. Tu nikt nie zabiera pracy do domu!
Elastyczny czas pracy
Stawiamy na zadaniowy czas pracy, bo wiemy, że twoja skuteczność jest wynikową tego, jak czujesz się w pracy.
Nowoczesne narzędzia pracy
U nas naprawdę możesz zająć się tym co potrafisz najlepiej. Know-how i narzędzia dostarcza Sverum.
Godne wynagrodzenie
Pokaż nam swoje doświadczenie lub chęć do nauki, a na pewno mile zaskoczy cię nasza propozycja.
Aktualne oferty
Doradca ds. nieruchomości
- Efektywność zarządzania sobą w czasie.
- Wysoka kultura osobista i etyka zawodowa.
- Umiejętność skutecznej komunikacji interpersonalnej.
- Znajomość branży, tematyki nieruchomości i lokalnego rynku.
- Mile widziana znajomość j. angielskiego.
- Optymistyczne usposobienie.
- Prawo jazdy kat. B.
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Dostęp do nowoczesnych aplikacji ułatwiających pracę.
- Pakiet szkoleń wspierających rozwój zawodowy i osobisty.
- Wsparcie ze strony osób współpracujących i kadry zarządzającej.
- Komfortowe warunki w oddziale oraz mobilny charakter pracy w terenie.
- Stabilność zatrudnienia w największym biurze nieruchomości w regionie.
Asystentka / Asystent Doradcy ds. Nieruchomości
Zakres obowiązków:
- współpraca z zespołem
- bieżący kontakt telefoniczny i mailowy
- ewidencja i archiwizacja dokumentów
- dbanie o sprawny obieg dokumentów i informacji w firmie
- kontakt z usługodawcami i urzędami, kancelariami
- kompletowanie dokumentów niezbędnych do transakcji
- tworzenie ofert sprzedaży nieruchomości
Oczekujemy:
- znajomości pakietu MS Office
- organizacji pracy własnej
- umiejętności zachowania w tajemnicy informacji poufnych
- wysokiej kultury osobistej
- komunikatywność
Oferujemy:
- wsparcie merytoryczne
- pracę w prężnie rozwijającej się firmie
- niezbędne narzędzia pracy
- przyjazny, zgrany zespół
- spotkania integracyjne
CV prosimy przesyłać na adres e-mail.
Aplikuj